הקודם
הבא

ליפטינג סרום לפנים

4.8/5 חוות דעת (40)
4.5/5

₪349.00

סרום רב עוצמה לטיפול בקמטים. בעל מרקם ג’ל קליל הנספג בקלות אל תוך העור. נועד למיצוק,מניעת קמטוטים ולהחלקת העור. מועשר ב 4 סוגי פפטידים,חומצה היאלורונית בריכוז גבוהה וחומרי לחות מובחרים. מגן על העור מפני נזקי הסביבה בזכות אנטיאוקסידאנטים רבי עוצמה ומעניק תחושה קטיפתית במיוחד. 

רכיבים טבעיים, לא נוסה על בע"ח

משלוח אקספרס חינם עד הבית

מיוצר ונשלח מישראל

סליקה בטוחה ומאובטחת

100% החזר כספי אם אין תוצאות

Webp.net-compress-image (74)

פיתוח עוצמתי לטיפול בקמטים


לפני-אחרי-סרום-נובה

למה את הולכת לאהוב את הסרום

 

חומצה היאלורונית חדירה

חומצה היאלרונית (HA) הנה מולקולה דמוית ג’ל, הנמצאת באופן טבעי ובריכוז גבוה בעור שלנו – וגם בעיניים ובמפרקים. המולקולה מחזיקה פי 1000 ממשקל המים שלה, במטרה לשמור על רמת לחות בעור ולמנוע מהלחות גם להתנדף. לגרם אחד של חומצה היאלרונית יש יכולת מרשימה לשמור עד 6 ליטרים של מים סביבה, זאת בנוסף לוויסות הלחות בתוך התאים, דבר שהופך אותה לקריטית בשמירה על לחות העור ולהפחתת אובדן הלחות

4 סוגי פפטידים

פפטידים הם מחרוזות של חומצות אמינו, המהוות אבני הבניין המרכיבות חלבונים בגופנו, כולל קולגן בעור. בנוסף הם מגבירים את ייצור הקולגן וסיבי אלסטין. סיבים אלה הם אבני הבניין של עורנו ומוסיפים את המוצקות והאלסטיות של הרקמות. ולכן עוזרים בטשטוש קמטים בפנים.

סקוואלן

סקוואלן הוא חומר שנוצר בגוף באופן טבעי. הוא עשיר בחומרים נוגדי חמצון, מאט תהליכי הזדקנות בעור, והוא מסייע לריכוך ולשמירה על העור.

הסקוואלן הוא מהשומנים הנפוצים ביותר שמיוצרים בעור שלנו, והוא מהווה כ-10% מהסבום שעל העור, והוא אחד החומרים הנפלאים לשימוש. לצערנו, כמות הסקוואלן המיוצרת בגוף פוחתת עם הגיל, והחל משנות ה-20 נוצר פחות סקוואלן בשכבות העור, דבר שמשפיע כמובן על מראה העור ועל גמישותו ורכותו, לכן שימוש בסקוואלן מסייע לחידוש טבעי של העור,מזין ומעניק לחות לרקמות,מפחית יובש,מחליק קמטים וכמו כן מגן על העור מפני רעלים סביבתיים.

ויטמין E

 ויטמין E במשך שנים שימש רבות במוצרי טיפוח העור בגלל תכונות הריפוי שלו , והיכולת להלחם ברדיקלים חופשיים וזיהומים סביבבתים שמשפיעים על העור שלנו. הוא מאיט את תהליך הזדקנות של עור הפנים, וכמו כן הוא נוגד חמצון חזק, אשר מגן על תאי הגוף.

ויטמין C

ויטמין C  מסייע לבניית קולגן ולכן מעודד מיצוק וחידוש העור באופן נפלא! הויטמין מזרז את קצב ההתחדשות של תאי הפיברובלסטים (האחראים על ייצור הקולגן ואלסטין) ובכך תורם למניעת ולהעלמת הקמטים, הפחתת עומק הקמטים ומניעת רפיון בעור. 

לקוחות מרוצות ממליצות

4.8/5
4.5/5

הגיע גם הזמן שלך להנות מסרום איכותי

קרם-פנים-מומלץ.jpg

הזמיני את שלך
עכשיו !

רכשי עם בטחון מלא ותראי את השינוי בעור הפנים שלך. את מכוסה ב 100% אחריות. נסי את המוצר שלנו במשך 30 יום. במידה ואת לא מרוצה וזה לא עובד, את תקבלי החזר כספי מלא! אין לך שום סיכון בלנסות את המוצר שלנו. לא שואלים שאלות, את תקבלי את הכסף בחזרה !

גלילה למעלה