הסרום פנים הזה לא זול, אבל הפנים שלי מעולם לא נראו טוב יותר

קוראים לי אביב אני בת 45 גרה בתל אביב – אמא ל 2 ילדים מקסימים ואני בתחום ההוראה קרוב ל 18 שנים. את תחום הטיפוח אני נושמת כמעט את רב חיי הבוגרים. במהלך השנים אני ניסיתי מאות מוצרי טיפוח על העור שלי. בין המותגים הכי גדולים ויקרים למותגים זולים. דבר אחד אני יודעת שמחיר יקר לא בהכרח אומר שהמוצר טוב.

את הסרום פנים על בסיס ויטמינים של נובה הכרתי בערך לפני שנתיים ממש במקרהאני שוטטתי בגוגל וחיפשתי סרום לפנים מומלץ, מכיוון ששלי עמד להיגמר וזו הייתה הזדמנות מעולה להתנסות במשהו חדש

אני שמחה לספר לכן שהכל השתנה מאותו רגע. הרכיבים שלו עוצמתיים ונקיים, אפילו הבת שלי שמה לב לשינוי בעור הפנים שלי (מאז היא התחילה לסיים לי את הסרום ואני מוצאת את עצמי רבה איתה – אני לא צוחקת) העור שלי מרגיש לח, אלסטי, חלק וזוהר יותר.

סרום לפנים נובה

  • דירוג: 4.9/5
  • מתאים ל: מתאים לכל סוגי העור במיוחד רגיש.
  • שימוש: מזין את העור בלחות ומפחית קמטוטים בעור הפנים. מעניק זוהר טבעי לעור. מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים אשר מחמצנים את תאי העור וגורמים להזדקנות מוקדמת.
  • רכיבים מרכזיים: ויטמין E, ויטמין A, ויטמין B5, שמן בוראג’, שמן חוחובה, שמן נר הלילה, סקוואלן, שמן שקדים.
  • אודות המותג: נובה הוא מותג ביוטי בינלאומי שהוקם בישראל. הם מציעים מגוון רב של מוצרי טיפוח איכותיים עבור עור הפנים. המוצרים שלהם מבוססים על תמציות בוטניות ומגובה ע״י המדע המודרני.

העור שלי

לא משנה באיזה קרם לחות וסרום פנים השתמשתי – הפנים שלי צמאות ללחות. הייתי מוצאת את עצמי מורחת מס’ פעמים במהלך היום קרם לחות שיזין את העור. זה לא היה נוח עבורי, במיוחד כאשר אני מלמדת בתיכון. אבל עם הסרום של נובה הוא היה משאיר לי לחות יחד עם ברק למהלך כל היום עבודה שלי ובנוסף גם לא הייתי צריכה להתאפר. במיוחד בחורף אני אוהבת להשתמש בסרום שישמור על העור שלי עם לחות ולא סדוק ומיובש בגלל המזג אוויר.

התחושה: מרקם קל ונספג במהירות

בניגוד לסרומי פנים אחרים שניסיתי, לסרום של נובה יש גימור דמוי משי שמשאיר את העור חלק, נעים למגע ולא דביק. כאשר התחלתי להשתמש בו באופן יום יומי, לא הייתה פעם אחת שהעור הרגיש יבש (גם לאחר טיסה). למרות שמדובר בסרום על בסיס שמן, הוא קל מאוד על העור. לאחר ניקוי יסודי של העור, אני מורחת על פנים נקיות וזה עושה את הקסם שלו.

הרכיבים הייחודים של הסרום פנים

הסרום ויטמינים של נובה מועשר בנוגדי חמצון חזקים בזכות נוסחה מיוחדת מבוססת על תמציות צמחים. הוא מכיל שמן בוראג’ רכיב הכוכב בסרום: עשיר ביותר בחומצות שומן חיוניות גמא-לינולנית ואומגה 6. חומצות שומן אלו משמשות כמרכיבים חיויי למבנה, גמישות והגנה על האפידרמיס.

ואז יש את שמן נר הלילה נקרא גם כ “שמן קסם”, וזאת כי הוא מוביל לריפוי משמעותי, במיוחד כשעור הפנים נראה רע, אם בשל בעיות אקנה ואם בשל בעיות גירוי ויובש. בנוסף מכיל ויטמין A המסייע בהתחדשות העור והפחתת קמטים וכן עוזר בגמישות העור.

לשמן שקדים יש ריכוז גבוה של נוגדי חמצון, שמן שקדים מהווה הגנה נגד זיהום וקרני שמש. נוגדי החמצון מסייעים במניעת אובדן לחות ומרגיעים עור יבש ודלקתי. מכיל ויטמינים הכוללים ויטמין E, ויטמין A, חומצות שומן חיוניות, חלבונים, אשלגן, אבץ ובחומרים מזינים. מה שהופך אותו למשולם לכלול בשגרת הטיפוח היומיומית שלך.

סקוואלן מסייע לחידוש טבעי של העור, מזין ומעניק לחות לרקמות, מפחית יובש, מחליק קמטים וכמו כן מגן על העור מפני רעלים סביבתיים.

שורה תחתונה

הסרום של נובה מויעד גם לשימוש עם קרם לחות של מותגים אחרים, כלומר את יכולה לערבב ולהתאים לשגרת טיפוח היום יומית שלך. אני נאמנה ל ליפטינג קרם פנים שלהם, מכיוון שהוא מאוד קליל ונספג במהירות לעור בלי להרגיש שומני מידי.

המרכיבים החזקים בסרום הזה יחד עם היתרונות הבולטים הופכים אותו למחיר שווה מאוד.

סרום לפנים מומלץ

סרום לפנים מומלץ

הסרום האגדי על בסיס תמציות בוטניות, פוגש את המדע המודרני כדי ליצור פורמולה מנצחת להפחתת קמטים, מיצוק והחלקת העור. עם למעלה מ 6 רכיבים פעילים, העור שלך יקבל הגנה במהלך היום מרדיקלים חופשיים בזכות נוגדי חמצון רבי עוצמה. ויעניק עור בריא וקטיפתי יותר. ברוכה הבאה אל העתיד, עור ללא סימני הגיל.

 10 שנות פיתוח בשיתוף רופאי עור מומחים

6 רכיבים פעילים שהוכחו מחקרית כמסייעים בטיפול קמטוטים והחלקת העור

מועשר ב-4 נוגדי חמצון המסייעים בשמירה על העור מפני חמצון תאי העור

2 מחשבות על “הסרום פנים הזה לא זול, אבל הפנים שלי מעולם לא נראו טוב יותר”

    1. היי אנדראה 🙂 את הסרום ליפטינג ואת הקרם אפשר למרוח בלילה וגם בבוקר. במידה ובלילה את משתמשת בקרם פעיל אז למרוח רק אחריו. והסדר הוא סרום פנים ואחריו קרם פנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה