נעלם לי קמטוט! קרם לחות מומלץ של נובה הוא הקרם פנים הבא בטיפוח העור

קרם פנים מומלץ

אז היום אני רוצה לדבר איתכן על 2 מוצרים בשגרת טיפוח היומית שלי ותצאו מנקודת הנחה שהעור שלי במצב טוב. לפני כשנה וחצישנתיים עשיתי שינוי דרסטי בכל מה שקשור לשגרת הטיפוח היומית שלי, וגם סיפרתי לכן עליה והעור שלי באמת מצב טוב.  השגתי שליטה מלאה על השמוניות שלי ומבחינת אנטי אייגינג אני בסדר ולא מתלוננת.

 אבל כאשר התחלתי להשתמש ב 2 המוצרים החדשים שלי מהמותג נובה, הרגשתי שהעור שלי נראה טוב אקסטרה !! וזו גם פעם הראשונה שלי שהרגשתי שאני יכולה לוותר על מייקאפ לחלוטין, וזו גם פעם ראשונה שלי שאני הצלחתי לראות איך קמטוט בפנים שלי נעלם וזה מטורף. תכף אני אספר לכם בהרחבה.

קרם פנים וסרום לפנים לטיפוח העור

אז בואו נכיר את הליפטינג קרם פנים ואת הליפטינג סרום פנים של נובה, הכרתי אותם דרך כך שהם פנו אליי וביקשו להתנסות במוצרים שלהם. מיד נכנסתי לאתר שלהם ודי התרשמתי מהרכיבים של המוצרים, אבל אמרתי להם במידה ואני לא אוהבת אותם אני לא אמליץ ולא אעשה סקירה מלאה. החלטתי לתת לזה צ’אנס ולבדוק במה מדובר. (ניסתי את המוצרים במשך 30 יום רצוף ולהלן התוצאות).

כבר מהשימוש הראשון התאהבתי, קודם כל – התלהבתי נורא מהאריזה שלהם, לא ראיתי לעולם משום מותג אריזות כל כך יפות ומושקעות( אולי אני לא משתמשת במותגים הנכונים?) אבל מאוד אהבתי שהן שומרות ומגנות על המוצרים. הכיתוב של הרכיבים ברור ואופן השימוש במוצרים. נורא כיף לקבל כזה דבר.

מרגישים שהושקעה המון מחשבה והשקעה במוצרים הללו. אבל בפועל מה שהכי חשוב מה קורה כאשר מורחים אותם על עור הפנים שלנו. המרקמים של המוצרים סופר נעימים וחלקלקים, גם ביד וגם במריחה יש תחושה של ענן קטיפה על הפנים, תחושה מאוד מיוחדת שאני חושבת לעולם לא הכרתי אותה לפני כן. פשוט כל כך נעים, מרגישים שיש פה משהו אחר לחלוטין.

הדבר השנייש ניחוח מאוד נעים למוצרים שגורמים לי להריח ולהסניף שוב ושוב מה שהופך את החוויה שלי לעוד יותר מיוחדת.

אז מה תכלס הרכיבים שהופכים את הקרם לחות וסרום פנים למיוחדים?

חומצה היאלרונית (HA) הנה מולקולה דמוית ג’ל, הנמצאת באופן טבעי ובריכוז גבוה בעור שלנו – וגם בעיניים ובמפרקים. המולקולה מחזיקה פי 1000 ממשקל המים שלה, במטרה לשמור על רמת לחות בעור ולמנוע מהלחות גם להתנדף. לגרם אחד של חומצה היאלרונית יש יכולת מרשימה לשמור עד 6 ליטרים של מים סביבה, זאת בנוסף לוויסות הלחות בתוך התאים, דבר שהופך אותה לקריטית בשמירה על לחות העור ולהפחתת אובדן הלחות

4 סוגי פפטידים ביומימטיים

פפטידים הם מחרוזות של חומצות אמינו, המהוות אבני הבניין המרכיבות חלבונים בגופנו, כולל קולגן בעור. אצלנו בנובה אנחנו משתמשים בפפטידים ביומטים המדמים את הפעולות של החלבון הקיים באופן טבעי בעור, כדי לעורר את הסינתזה של קולגן חדש. בזכות הגודל המולקולרי של הפפטדים הם מצליחים לחדור בקלות לשכבות עמוקות של העור ולקדם פעולות מיצוק וטשטוש קמטים.

ויטמין E הוא רכיב חיוני בכל קרם לחות איכותי וזה לא מפתיע. הוא מזין, משקם, מלחלח, עשיר בנוגדי חמצון(מספקים את ההגנה מפני נזקי הסביבה ורדיקלים חופשיים) ולא פחות ממדהים. ויטמין E נספג ביעילות דרך העור. לוחם נמרץ נגד קרינת השמש ו”פוטו-אייג’ינג”, מזרז את התחדשות העור ומגביר לחות.

ויטמין C מסייע לבניית קולגן ולכן מעודד מיצוק וחידוש העור באופן נפלא! הויטמין מזרז את קצב ההתחדשות של תאי הפיברובלסטים (האחראים על ייצור הקולגן ואלסטין) ובכך תורם למניעת ולהעלמת הקמטים, הפחתת עומק הקמטים ומניעת רפיון בעור.

שורה תחתונה מה מבטיחים?

 להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים – אותם מחמצנים שנכנסים לנו לעור וגורמים לחמצון של התאים ולהרס שלהם ובסוף של דבר להזדקנות מוקדמת של עור הפנים שלנו. הם גם מבטיחים עידוד של ייצור תאי קולגן, שהם בעצם אלו שאחראים על נראות העור שלנו, הכוונה שהעור יהיה יותר מלא, גמיש ופחות מקומט.ובנוסף מבטיחים מיצוק של העור.

אם אתן בשנות ה 25 לחייכן ורוצות להתחיל לשמור על עור הפנים שלכן או שאתן כבר עכשיו מטפחות אותו ורוצות להשתמש במוצרים טובים – אני ממליצה לכן לבדוק את שניהם. כמובן שיש להם עוד מוצרים בליין אבל אלו שניים שאני התנסתי ולכן גם ממליצה. 

המוצרים מתאימים לכל סוגי העור במיוחד לעור שמן ומעורב, עליי הם מתפקדים מצויין והם גם מהווים בסיס מצויין לאיפור, האיפור יושב עליהם פשוט ״בובה״ הוא לא נוזל ולא זז, העור לא שומני מידי ומשאירים את העור בתחושה של מט. הסרום יותר קליל מהקרם. הקרם מעט סמיך יותר מהסרום וכמובן שאפשר להשתמש בהם בנפרד 

סרטון מלא שלי שאני מסבירה על המוצרים

ליפטינג קרם פנים

ליפטינג-קרם-פנים

ליפטינג סרום לפנים

ליפטינג-סרום-לפנים

2 מחשבות על “נעלם לי קמטוט! קרם לחות מומלץ של נובה הוא הקרם פנים הבא בטיפוח העור”

  1. רכשתי מיכם את הרטינול לילה
    שזה מה שהבנתי ממכם רק ללילה!
    בבוקר ובמשך היום משתמשת בסרומים
    שיש לי ולחות שיש לי
    סה בסדר
    את הרטינול לקחתי בגלל פיגמנטציה
    זה בסדר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה