מה זה דרמה רולר ולמה אני כל כך אוהבת אותו

אם אתן מחפשות טיפול ביתי יעיל לקמטוטים, מראה עור עמום או לא אחיד וצלקות אקנה – הגעתן למקום הנכון! 2 דק' קריאה

כל החברות שלי שואלות אותי מדוע לא סיפרתי להן על הדרמה רולר לפני ?? את הפניה מחברת ‘נובה’ קיבלתי לפני כמה חודשים, ולקח לדברים זמן להתבשל. אבל אני מודה שהיה לי חשש קל לנסות אותו. דרמה רולר הוא מוצר חדש ומסקרן שיכול לעשות פלאים לעור כשמשתמשים בו נכון.

אז עד שלא בדקתי בעצמי על העור הבעייתי שלי לא ידעתי עד כמה הוא יעזר לי. והגעתי להחלטה לכתוב את הפוסט לאחר התנסות משמעותית במוצר והבנה חד משמעית שהוא בטוח לשימוש ויעיל מאוד – כל עוד מקפידים על כללי ההגיינה עליהם אפרט בהמשך. אם המילים ‘דרמה רולר’ ו’מזותרפיה ביתית’ לא אומרות לכן כלום – אני כאן לעשות סדר, להסביר.

דרמה רולר ומזותרפיה ביתית – מה זה בעצם?

הדרמה רולר הביתי הוא מכשיר קטן הבנוי מידית וראש ‘מתגלגל’, המורכב מעשרות מחטים קטנטנות בגדלים משתנים (החל מ-0.2 מ”מ ועד 1.0 מ”מ). אל תתנו למילה מחטים להטריד אתכן, הן זעירות, קטנטנטות וממש לא מזיקות. ההיפך הוא הנכון.

כיצד הדרמה רולר עובד ? החלק המגניב

את הרולר מעבירים בעדינות על העור. הדגש כאן הוא על עדינות – לא צריך להפעיל לחץ רב. המחטים הקטנטנות ‘פוצעות’ בצורה מבוקרת את העור – חרירים קטנטנים ובלתי נראים לעין.

לפעולה זו מספר יתרונות: הראשונה היא ספיגה איכותית יותר של מוצרי טיפוח (השתמשתי בערכת מזותרפיה של נובה בקרם וסרום חומצה היאלורונית) והשנייה היא שיקום עצמי של העור, על ידי עידוד יצירת קולגן ואלסטין לריפוי ה’חרירים’, כמנגנון הגנה טבעי של הגוף.

מחקרים מוכיחים שרק 4% מהמוצרי טיפוח שאנחנו משתמשות באמת נספגים לעור. לעומת 84% אחרי שאנחנו משתמשים עם דרמה רולר. 

לתהליך קוראים מזותרפיה, והוא מוכר ואהוב מאוד על קוסמטיקאיות, ובשנים האחרונות מתבסס גם בשימוש ביתי.

עכשיו אני חייבת לחזור ולהדגיש – לא מדובר בתהליך כואב או כזה שממש רואים בעין. המקסימום הוא מעט אי נוחות ועקצוץ עדין, ממעבר הרולר על הפנים. לאחר השימוש ישנה אדמומיות טבעית של העור שעוברת לחלוטין למחרת. הדרמה רולר בטוח לשימוש ומשפר את נראות העור – קמטוטים, צלקות אקנה וכתמים.

באופן אישי יש לי אזור קמטוטים באזור מתחת לעיניים ומצח. השימוש בדרמה רולר יחד עם הקרם שיפר לי משמעותית את מראה הקמטים ובאופן כללי את נראות העור. אני מאושרת להסתכל על עצמי במראה מידי יום.

לפני

אחרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה