לא רוצים שתדעי: הסוד שמאחורי חשיבות ניקוי הפנים בסבון

סבון פנים מומלץ נובה ביוטי

זוכרים שהתעצבנו על אמא כאשר הכריחה אותנו לשטוף את הפנים כל יום? מסתבר שאמא צדקה: ניקוי עור הפנים באופן קבוע הוא קריטי לשמירה על עור בריא. במאמר הזה אנחנו נסביר מדוע ניקוי הפנים כה חשוב.

אז למה סבון פנים כ״כ חשוב?

היתרון נפוץ של ניקוי הפנים הוא הסרת לכלוך, שומן, אבק וגם מייקאפ(מי שאוהבת להתאפר). לאורך כל היום העור על הפנים שלך מכוסה ללא הרף בחיידקים, זיהום אוויר, וירוסים, לכלוך, הפרשות ותאי עור ישנים (מתים). שטיפת פנים יומית מסירה זיהומים אלה על מנת להעניק לעור מראה רענן.

ללא ניקוי הפנים, העור שלך יהיה מכוסה בשכבה עבה של לכלוך והפרשות של העור אשר מקשים על מוצרים אחרים לחדור לעור כראוי וגם מביאים לגירויים, אדמומיות ואפילו פצעונים.

הגברת לחות בעור פנים

ניקוי קבוע של הפנים (יחד עם שימוש בקרם לחות טוב) הוא גם גורם חשוב בסיוע לעור לשמור על רמת לחות תקינה. עור מיובש נראה ומרגיש מחוספס, מקומט ועמום. ניקוי העור מסייע בניהול רמות ה- PH של העור; המאפשר שמירת מים.

שמירה על עור חלק, זוהר ובריא

בלוטות זעירות מתחת לעור מייצרות שמן הנקרא חלב כדי להגן על העור מפני הסכנות של העולם החיצוני. בלוטות אלה משתמשות בזקיקי שיער בתוך העור כמסלול, ומאפשרות לשמן להגיע אל פני העור (שכבה חיצונית) כדי ליצור מחסום המונע חדירת חיידקים או גורמים מזיקים אחרים.

לכלוך מוגזם על פני השטח יכול לגרום לחסימות של הזקיק, לכידת חלב, זיעה ותאי עור מתים. המחסור בחלב על פני העור מאפשר לחיידקים לחדור את הזקיק ולגרום לדלקת. התוצאה הסופית היא אקנה.

ניקוי נכון של העור, גורם למניעת הצטברות לכלוך בתוך הנקבוביות, ומאפשר לחלב להגיע ללא פגע אל פני העור = הפחתת הסיכויים להתפרצות של פצעונים.

מה יקרה אם לא נשטוף את הפנים?

אם נפסיק לגמרי לשטוף את הפנים, הנקבוביות שלנו ייסתמו וכתוצאה מכך יכולה להתפתח אקנה. העור יכול גם לחוות שילוב של אדמומיות קשה, יובש וגירוי מחוסר לחות. לבסוף העור יראה מלוכלך, שמנוני עם גוון עור לא אחיד.

סביר להניח שתפתח גירוד מדהים; עד לנקודה שבה תיאלץ לגרד כל הזמן את הפנים שלך. זה יכול להוביל לשבירות של העור המשמשות כנקודות כניסה לזיהום. מוסר ההשכל: תרגלו ניקוי עור נכון!

יתרונות נוספים לשימוש בסבון פנים

  • ניקוי סדיר חיוני לשמירה על מראה עור זוהר ובריא.

  • ניקוי הפנים מסייע למוצרים וטיפולים נגד ההזדקנות לפעול כראוי מכיוון שהם חודרים לשכבות העמוקות של העור.

  • ניקוי הפנים עוזר לשמור על גודל הנקבוביות הנכון.

  • ניקוי הפנים מעודד לחות תקינה של העור ומונע ייצור עודפי שמנים.

איך לבחור את הסבון הפנים שיתאים לך?

גם אנחנו שונאות ללכת לישון עם עור פנים שמרגיש מלוכלך ולא נעים. במיוחד אחרי יום ארוך, ואחרי שמרחנו על הפנים שכבות של הגנה, איפור וחומרים נוספים… ועדיין לא דיברנו על הפיח, האבק וההפרשות השומניות שמצטברים על הפנים ומביאים לגירויים, אדמומיות ואפילו פצעונים.


וכן, אנחנו יודעות שעל פניו כל תכשירי הניקוי לפנים  נראים אותו דבר – ודווקא בגלל זה, הקדשנו בנובה תשומת לב מיוחדת לפיתוח הנוסחה הייחודית שלנו; נוסחה שמתבססת על 6 רכיבים עוצמתיים לניקוי העור ושמכינה אותו לקליטה אפקטיבית של חומרים פעילים נוספים להמשך טיפול:

סבון פנים מומלץ

סבון פנים מומלץ

ללכת לישון עם עור פנים נקי ולהתעורר עם עור פנים זוהר – מבלי לייבש או לגרות את עורך! עם סבון הפנים של נובה

✓ מסייע לטיפול באקנה, פיגמטנציה וקמטים
✓ לא מייבש, שומר על הלחות וההגנה הטבעיות של העור
 מועשר ב-4 חומצות פעילות המסייעות בהסרת תאים מתים, הבהרת העור וחיטויו
 אנטי בקטריאלי, מתאים לכל סוגי העור (ובמיוחד לעור רגיש ושמן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה