חומצה היאלורונית לפנים: 10 יתרונות מדהימים, לא תאמיני לסעיף 4

חומצה הילרונית

בעידן החדש של טיפוח העור המבוסס על מדע, זה יכול להיות מעט מאתגר לעקוב אחר כל מרכיב חדש שיש. וזה נכון במיוחד כאשר חלקם נשמעים כאילו הם יצאו היישר מתוך סרט מדע בדיוני. אז כאשר את שומעת על משהו כמו חומצה היאלורונית, זה רק טבעי לחשוב, “חומצה? על הפנים שלי? בשום פנים ואופן לא!

אל תתני לשם להרתיע אותך – חומצה היאלורונית טבעית לחלוטין ומועילה מאוד לעור.היתרון העיקרי שלה היא: לחות לעור, אבל היא עושה הרבה יותר. תמשיכי לקרוא כדי להבין מהי בדיוק חומצה היאלורונית, 10 יתרונות של חומצה היאלורונית, כיצד להשתמש בה ולאילו סוגי עור היא עובדת ותשובות לכל שאר השאלות שלך.

מהי חומצה היאלורונית?

סוג החומר: לחות עור

יתרונות עיקריים: מעניקה לחות לעור, מפחיתה את מראה הקמטים, ממלא את לחות התא, מזרזת את ריפוי הפצעים.

מי צריך להשתמש: באופן כללי, חומצה היאלורונית בטוחה לכל סוגי העור, אך היא מועילה במיוחד לבעלי עור יבש.

מתי אפשר להשתמש: ניתן למרוח חומצה היאלורונית פעמיים ביום, בבוקר ובלילה במהלך שגרת טיפוח העור שלך, אך חומצה היאלורונית מוזרקת וחומצה היאלורונית בבליעה צריכה להינתן על ידי רופא.

עובד נהדר עם: רטינול, ויטמין C, ויטמין B5, חומצות אלפא ו בטא הידרוקסי.

לא להשתמש עם: לא ידוע על תגובות שליליות עם חומצה היאלורונית.

חומצה היאלורונית היא סוג של מולקולת סוכר הנמצאת באופן טבעי בגופנו, החל מהעור והשיער שלנו ועד המפרקים והעיניים. היא עוזרת לשמור על דברים משומנים בזכות יכולתה המרשימה לשמור על לחות. ברצינות, חומצה היאלורונית (הידועה גם בשם HA) יכולה להחזיק עד פי 1000 ממשקלה במים!

אם כבר יש לנו את זה בגוף שלנו, אז למה אנחנו צריכים לשים את זה על הפנים שלנו? באופן טראגי, חלק ניכר מהחומצה ההיאלורונית שאנו מייצרים מתדרדרת במהירות. אנו גם מייצרים פחות ככל שאנו מתבגרים. כדי לקבל עוד ממנה, אנשים עושים זריקות, נוטלים תוספי תזונה או בדרך כלל, משתמשים במוצרים רלוונטים כמו סרום חומצה היאלורונית או קרם לחות מועשר בחומצה היאלורונית.

כל מי שמשתמש בחומצה היאלורונית עשוי לתהות, ממה עשויה חומצה היאלורונית? היא יכול להגיע מכמה מקומות. עד לאחרונה, היא הייתה מופקת מסרקי תרנגול, אך למרבה המזל מדענים פיתחו דרכים אחרות לבודד אותה מאז. זה כולל תהליכים סינתטיים וטבעיים, כמו תסיסה מיקרוביאלית, שהיא אחת הדרכים הנפוצות ביותר למקור חומצה היאלורונית בימים אלה. כדי להיות בטוחה, תבדקי תמיד תוויות או אתרי יצרן כדי לוודא שהמוצר שאת מסתכלת עליו הוא טבעוני.

10 יתרונות של חומצה היאלורונית

כיצד חומצה היאלורונית יכולה לשפר את שגרת היופי שלך? להלן רק 10 מהיתרונות שאת יכולה להפיק בעת שימוש בחומצה היאלורונית לפנים ולטיפוח העור:

  1. חומצה היאלורונית מתפקדת כחומר לחות – אחת החוזקות הגדולות ביותר שלה, חומצה היאלורונית שואבת מים אל פני העור שלך כדי לשמור אותו נעים ועם לחות, וכתוצאה מכך מראה מוצק יותר.

  2. היא תורמת למראה רענן- הלחות הנוספת הזו מקנה לפנים שלך זוהר ורעננות. חומצה היאלורונית כל כך יעילה במשיכת לחות לשכבה העליונה של האפידרמיס עד שלא צריך הרבה כדי לראות תוצאות.

  3. לחומצה היאלורונית יש אפקט הרגעה-  כאשר משתמשים בה בריכוזים ובתנאים הנכונים, חומצה היאלורונית היא כמו שתיית מים ביום חםעור צנוח ירגיש נינוח.

  4. היא עוזרת לעור להשאר גמיש- אחד היתרונות של עור בעל לחות מתמדת עם תכולת מים גבוהה פירושה שהוא גמיש יותר ומתאושש מהר יותר.

  5. נספגת במהירות- חומצה היאלורונית מנוסחת כבעלת מידות מולקולריות מדויקות הגורמות לה לחדור לעור במהירות ובעומק.

  6. החומצה מקדמת מראה נטול גיל- עור עשיר בלחות נוטה להרגיש ולהיראות מוצק ובריא יותר, וכמובן מראה צעיר יותר.

  7. חומצה היאלורונית מפחיתה את מראה הקווים הדקים והקמטים- יתרון נוסף של עור עם לחות? זה מקטין את מראה הקמטים והקמטים.

  8. היא לא מגיבה לרעה עם מרכיבים רבים – חומצה היאלורונית עובדת היטב עם רוב המרכיבים האחרים ומשלימה ויטמינים, חומצות אחרות, רטינול וקילופים.

  9. נהדרת לכל מי שמתמודד עם התייבשות פתאומית בעור-  בין אם העונה משתנה, בילית קצת יותר מדי בחוץ, או שאת לא יכולה להתנגד למקלחות חמות במיוחד, חומצה היאלורונית תעזור לך להחזיר את הזוהר תוך זמן קצר.

  10. חומצה היאלורונית היא אופציה בטוחה כמילוי-  חלפו הימים שבהם בוטוקס הייתה הבחירה היחידה למי שמחפש להשתמש בחומרי מילוי בעור. מכיוון שגופנו כבר מייצר חומצה היאלורונית, מדובר באלטרנטיבה זמנית, שבדרך כלל אינה גורמת לגירוי.

כיצד להשתמש עם חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית מגיעה בכמה צורות בכל הנוגע לטיפוח העור. באופן כללי, רמת הריכוז הסטנדרטית היא 2% או נמוכה יותר, מכיוון ש לריכוז גבוה יותר יכולות להיות השפעות ייבוש או לגרות את העור. מסיבה זו, חומצה היאלורונית אינה ידידותית ליצירת מסכות עצמאיות בבית. במקום זאת, עדיף להשתמש בה בסרום לפנים, מסכות פנים, קרם פנים.

ישנם כמה דברים מדעיים שחברות קוסמטיקה עם מוצר איכותי עושים על מנת לוודא שהחומצה ההיאלורונית יעילה ככל האפשר. זה אומר שחומצה היאלורונית יכולה להופיע בתוויות תחת שמות כמו Hydrolyzed Hyaluronic Acid , Sodium Acetylated Hyaluronate, או Sodium Hyaluronate.

חומצה היאלורונית נותנת תוצאות מדהימות ביותר כאשר את לא מגזימה איתה. הכלל החשוב מכולם: למרוח אותה על עור לח. היא עושה את עבודתה נהדר כאשר יש מהיכן לשאוב מים, אחרת היא תשאב מים מהשכבות העמוקות יותר של העור שלך. ואת לא צריכה את זה בחייך 🙂 

  1. השתמשי בסבון פנים איכותי שלא מייבש ומגרה את עור הפנים שלךמומלץ להשתמש עם הסבון פנים של נובה שמבצע גם פילינג מלבד ניקוי רגיל של העור.

  2. יש למרוח סרום לפנים אם הוא מכיל חומצה היאלורונית זה נהדרמומלץ להשתמש עם סרום ליפטינג של נובה.

  3. יש למרוח קרם לחות מועשר בחומצה היאלורונית כדי לאטום היטב את הסרום בעורמומלץ להשתמש עם קרם ליפטינג של נובה.

  4. ועכשיו למרוח קרם הגנה לפני שיוצאים מהביתבערב יש לדלג על השלב הזה

לאיזה סוג עור חומצה היאלורונית טובה?

מכיוון שחומצה היאלורונית כ״כ מדהימה, היא בדרך כלל נהדרת לכל סוגי העור. אבל זה לא אומר שזה לא יכול להועיל במיוחד לכמה. כמו:

עור יבש: זה דבר לא פשוט! עם זאת, הכל תלוי מה הסיבה הבסיסית ליובש שלך. אם את מתמודדת עם עור שאינו יכול להישאר עם לחות בגלל גורמי לחץ חיצוניים, חומצה היאלורונית תהיה החבר הכי טוב שלך. זכרי כי עליך לאטום אותו באמצעות קרם לחות או שמן פנים! ויש לשמור על הריכוז מתחת ל -2%.

עור שמן/מעורב: בעלי עור שמן או מעורב יכולים לקצור את הפירות של מוצרי חומצה היאלורונית. המים שהיא מביאה אל פני העור תופסים את המקום של חלק מהשמן שגם ככה היה מסתובב שם. התוצאה? זה עוזר לחות ללא שום שמנוניות נוספת. פשוט נסי להיצמד למוצרים המבוססים על ג’ל ללא שמן.

עור עייף/מזדקן: גורמי לחץ סביבתי הורידו את העור? חומצה היאלורונית היא בחירה חכמה ליצירת מראה הדוק ומוצק יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה