הקרם רטינול הזה מבטיח תוצאות תוך שבועיים – אז ניסיתי אותו

קרם לילה רטינול נובה
עדי תוינה, בת 36 - אבן יהודה, לקוחה של נובה

ניסיתי המון נוסחאות רטינול שהבטיחו שינוי בעור הפנים שלי – לצערי שום דבר לא עבד. תמיד הרגשתי יותר מדי גירוי (הרבה יותר מתקופת ההסתגלות הכללית) או שאין תוצאות גלויות כלל. ובעוד שאני יודעת שתוצאות טובות יכולות לקחת זמן, אני כל הזמן מחפשת מוצר שיעשה פלאים לעור שלי באופן מיידי.

אז, המשכתי בזה ובדקתי, מרחתי, עיסיתי ודגמתי כמעט כל אופציית טיפוח נגד הזדקנות ופיגמנטציה בשוק. לאחרונה, שוטטתי לי בפייסבוק ונתקלתי במודעה האחרונה של נובה. המותג בעל מוניטין של יצירת טיפוח נקי מכימקלים ומבוסס מדע.

הסתקרנתי נורא כשראיתי שבפורמולה החדשה יש 3 סוגים של חומצה היאלורונית ובנוסף 5% חומצה לקטית ו 5% חומצה גליקולית. הקרם לילה רטינול מיוצר ללא רכיבים סינתטיים והטענה היא: הוא פועל להפחתה משמעותית בקמטוטים, פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד תוך שבועיים בלבד. אז ניסיתי אותו – וזו התוצאה :

למה דווקא רטינול של נובה?

דיברתי עם רופא עור לפני שניסיתי את המוצר כדי להבין טוב יותר מדוע קרם רטינול של נובה כל כך טוב. ״כי זה עובד וזה מגובה על ידי מדע”, אמרה לי ד”ר שרון. רוב רופאי העור משתמשים ברטינול, או ברטינואיד (גרסה חזקה יותר שלו) שמדברת רבות על אופי ההשפעה שלו. 

היא מוסיפה, הקרם בעל תכונות ״ריבוי משימות״ – הוא מעורר קולגן, משפר את הקמטים וקווים דקים, ממזער את גודל הנקבוביות. אה, וזה גם מטפל באקנה ופיגמנטציה. זה הרבה תועלות בקרם אחד. אז העניין סביב רטינול – זה בדרך כלל דורש תקופת הסתגלות(עד שבועיים) שמלווה באדמומיות, גירוי וקילוף עדין של העור.

 “רטינול עוזר לווסת את מחזור התא ולהמריץ את מחזור התאים – מה שעלול לגרום להתקלפות ולגירוי בעוד העור מסתגל לשינויים אלה, מסבירה שרון. בנוסף, זה מפחית את ייצור השמן מבלוטות השמן, שיכול לייבש את העור ולגרום לגירוי. עם זאת, העור שלך יסתגל בסופו של דבר להרבה מהשינויים הללו (כלומר, היובש יעבור).

חוויה מהשימוש הראשון שלי

הקרם מרגיש ממש ״קל״ ונספג די במהירות – אין שמנוניות או כבדות כלל. הצבע הוא צהבהב, שנותן זוהר מיידי לעור בזמן שאני מעסה אותו, והריח כמעט ולא מורגש (בצורה טובה). המחשבה הראשונה שלי כשאני מרחתי את הקרם, העור שלי היה: “אההה”. המחשבה השנייה שלי היא: “נראה לי שאני באמת אוהבת את זה.” והנה העניין: אני לא מתרשמת בקלות בכלל. אני מתגאה בכך שאני די נוקשה בכל הנוגע לבחירות הטיפוח שלי ולא הייתי מתנסה בנוסחה אלא אם זה באמת עובד. אז התרגשתי ולא יכולתי לחכות להתעורר למחרת בבוקר לראות את התוצאות.

הבוקר הראשון שאחרי

העור שלי נראה ממש טוב והרגשתי שינוי בהכל! הוא היה הרבה יותר חלק, הנקבוביות היו יותר קטנות, הרגיש לי רענן ובעל גוון אחיד מהרגיל (יש לי הרבה אדמומיות בגלל סבוריאה וזה ממש הוריד לי את זה). ללא אדמומיות, ללא גירוי, רק עור נקי ומתוח יותר. לאחר מכן הסתכלתי לאחור על המחקר הקליני שהמותג סיפק וראיתי 94% מהמשתתפים ראו שיפור משמעותי בגוון העור ומבחינת הקמטוטים.

על הבקבוק כתוב שאפשר להשתמש בקרם בלילה בלבד, וגם בהתחלה לילה כן ואז לילה מנוחה – ככה במשך שבוע וחצי עד שהעור מתרגל לרטינול. המלצה שלי להשתמש עם סבון פנים איכותי שינקה היטב את העור ויכין אותו לקליטה אפקטיבית יותר של הקרם. חשוב לזכור למרוח כל בוקר לפני היציאה החוצה קרם הגנה של 30 SPF לפחות.

לאחר שבועיים של שימוש

קראתי קצת יותר על המחקר של הקרם הזה ולמען האמת, הם די מדהימים. המחקר מצא כי 97% מהמשתתפים ראו שיפור בקווים עדינים ובקמטים בשבוע אחד ללא גירוי. 91% ראו שיפור ברכות ו 88% ראו שיפור במרקם באותו פרק זמן. בנוסף אני מתמודדת עם פיגמנטציה על הלחי קרוב לשנה וחצי. אחרי שבועיים שאני משתמשת בו הבחנתי שהפיגמנטציה שלי נעלמה ב 50% וככה הבנתי שהקרם הזה פשוט משתלם. העור שלי נראה אחיד וחלק יותר . ולא סבלתי מתופעות לוואי – ללא גירוי ולא אדמומיות.

האם ניתן להשתמש ברטינול במהלך הקיץ?

רטינול ללא מרשם וגם עם מרשם יכולים לגרום לעור לרגישות קלה לשמשאך אין זה אומר שאת צריכה להמנע מהםעל פי מחקריםאין עדות לפוטואלרגית בשימוש עם רטינולכל עוד את מורחת קרם הגנה מדי יום וגם מורחת מחדש בחוץ אחרי מס’ שעותהסיכון שלך להישרף מרטינול הוא קטן.

העור שלךעם זאתאינו הדבר היחיד שעשוי להפוך לרגיש בחשיפה לשמשהרטינול עצמו רגיש לאור השמשמה שעלול להשפיע על יעילות המוצרהשמש מבטלת את היעילות של רטינולמה שהופך אותו ליעיל פחותכדי להימנע מכךרצוי להשתמש בו בלילה.

על ידי שימוש עם רטינול בלילהאינך נמנעת מגירוי שעלול להגרם בעורבמקום זאתאת מבטיחה את היעילות של הרכיב על העור שלךרטינול רגיש לאור UV. לכןעם חשיפה לשמשהמוצרים הופכים פחות יעיליםלמרות שרטינול אינו גורם לנזקי השמשמריחת SPF 30+ על הפנים מדי יום עם יישום מחדש היא חיונית להגנה על הבריאות הכללית של העור שלך.

קרם לילה רטינול

קרם רטינול לילה נובה

קרם לילה רטינול

להפסיק לעמוד מול הראי ולחפש פגמים בעור הפנים, ובמקום זאת לקבל מחמאות מאנשים – ללא הזרקות או טיפולים חודרניים!

 10 שנות פיתוח בשיתוף רופאי עור מומחים

 7 רכיבים פעילים שהוכחו מחקרית כמסייעים בטיפול בפיגמנטציה וקמטים

 מועשר ב-3 נוגדי חמצון המסייעים ביצירת גוון עור אחיד והיפוך נזקי השמש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה